[ LUGOS ] NSA

Dragan Stancevic stanac na mds-uni.si
Čet Jun 26 09:50:51 CEST 1997

Damjan Lampret wrote:

> Druga zadeva pa je, ali je recimo kratica NSA ze za kaj uporabljena.
> Meni ne
> pade na pamet nic. Rabim eno kratico za eno zadevo, ki jo pisem, pa se
> mi zdi
> NSA (Network Security & Accounting) kar fino ;).

Ti jaz nebi uporabil te kratice, ker to so namrec ameriski najvecji
bigus dikusi ki vodijo drzavo in vlecejo nitke od precednika in urejujeo
zadeve v drzavi, malo ljudi je slisalo za njih ampak so zmozni marsikaj,
denarja imajo VELIKO, lahko brisejo obstoj nekoga v minuti. Za
prisluskovanje telefonov sploh ne potrebujejo dovoljenja ter logirajo
promet na internetu in telefoniji. Celo M$ je pustil backdor v NT-jiih
da lahko NSA cekira druge. O pa se kaj pomeni kratica, mislim da pomeni
Nacional Security Agency.

Dodatne informacije o seznamu Starilist