[ LUGOS ] NSA

Damjan Lampret gizmox na elektra.s-sser.lj.edus.si
Čet Jun 26 11:03:29 CEST 1997

Hi!

Zanima me, ce kdo pozna kaksen progy za detektiranje raznih vrst zlorab na
mrezi. Recimo za scan portov, icmp floode, syn floode ipd. Program naj bi to
ugotavljov iz analize prometa, ki potuje mimo masine.

Druga zadeva pa je, ali je recimo kratica NSA ze za kaj uporabljena. Meni ne
pade na pamet nic. Rabim eno kratico za eno zadevo, ki jo pisem, pa se mi zdi
NSA (Network Security & Accounting) kar fino ;).

lp

--
Greetings,

 Damjan Lampret,                   \\\\|////
 SSER Network Admin                / ^   ^ \
                                  {-(O)^(O)-}
 -------------------------oOOOo--------U-------oOOOo---------------------
|             My URL                   | Address:         Home Address:  |
| http://www.s-sser.lj.edus.si/gizmox/ |                                 |
|       (under construction)           | SSER             Damjan Lampret |
|            My E-Mail                 | 1000 Ljubljana   1356 Dobrova   |
|  damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si    | Slovenia  Oooo.  Slovenia       |
                                   \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist