[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Tor Jun 3 17:19:47 CEST 1997

On Mon, 2 Jun 1997, Andrej Presern wrote:

[...]
> No, naceloma je vse odvisno od logicne postavitve omrezja. Ce je
> primarna
> in edina naloga serverja, da opravlja routanje, filesharing, firewalling
> in podobno, potem tu dijaki nimajo kaj poceti. In ce smo posteni, tukaj
> tudi
> ucitelji nimajo kaj dosti iskati. To je delo za profesionalca in _tukaj_
> lahko Lugos, ce bi server bil Linux (ali UNIX sploh), vskoci s svojimi
> kadri.
[...]
meni se niti ne dopade, zdi se mi celo nedopustno, da ima Arnes geslo za
NAS router na NASEM LANu, jaz ga pa nimam:( se enega takega soka ne bi
prezivel:(  Razmnozite kljuce svojega stanovanja (in to univerzalca, ki
odpira vsa vrata) ter ga razdelite sorodnikom, sosedom, znancem....
Prekleto moras prej premisliti, preden ga nekomu zaupas, ce sploh komu?
Pooblasceni sluzbi za varnost? Ce si jo privoscis?

[...]
> Druga stvar pa bi bila npr. masina, kjer imajo dijaki svoja uporabniska
> imena.
> Neformalne sankcije, ki bi sledile med samimi dijaki v primeru krsitev,
> bi
> verjetno bile veliko hujse kot formalne. Poleg tega je treba tu
> upostevati,
> da otroku pri tej starosti root geslo pomeni neke vrste statusni simbol,
> ki ga
> ne bo hotel izgubiti, kar lahko da otroku dodatno motivacijo za delo.
[...]
motivacija je, toda kako bi si oni med sabo izrekali sankcije si ne
predstavljam:) Glede tega sem zelo skepticen.

[...]
> Hm. Ni nujno. Ob pravilni predstavitvi sistema lahko ucitelj izpade kot
> izreden pedagog in vodja, ki zna pravilno delegirati delo med dijake.
[...]
mas prav:)

[...]
> PS: Ce je kdo res zainteresiran, da bi spravil Linux v sole, bi lahko
> taksne
> debate krizal s kako mailing listo ministrstva za solstvo ali kaj
> podobnega,
> ce seveda tam ze poznajo internet:) Tako bi lahko ti ljudje dobili tudi
> -
> recimo temu 'alternativni' - pogled na racunalnistvo v solah. Saj ni
ideja ni slaba, toda cim v solskih krogih poves nekaj, kar ni v sorodu z
M$ si bogokletnez - izobcenec - potreben M$ terapije - zablodnez...
apriorij nasprotujes monopolu... Skratka jaz se raje po tistih listah vec
ne oglasam kaj dosti. Najveckrat ... Eh raje ne bom o tem srmastvu...

lp, lr

         ,'~`.                                             \\|//
|Renato Lukac        ** * **  | Email: renato na s-gms.ms.edus.si            |
|Gimnazija M.Sobota   G M S   | WWW:   http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija           *******  | Tel.:  + 386 / (0)69 / 38-260-106         |
|    .oooO       Window$ is living proof of Murphy's Law       Oooo.      |
|    (   )   Oooo.LINUX-The choice of a GNU generation .oooO   (   )      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist