[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Jun 20 14:46:38 CEST 1997

On Wed, 18 Jun 1997, Andrej Presern wrote:

> Ce vam to rata spravit skupaj, boste dobili kot slusatelja tudi en
> burek, ki se temu se ni posteno posvetil;)

Tudi jaz sem mnenja, da se v 3 dneh, da cisto dovolj povedati o sendmailu,
da bodo slusatelji znali postaviti se celo kaj malo bolj kompliciranega,
kot cisto navaden "default" sendmail server. Seveda to ne pomeni, da se ne
da najti ljudi, ki niti po 30 dnevih ne bodo imeli pojma.

Drugace pa je to s tem burekom zelo mehko definirano in si bo vsak po
svoje tolmacil zadevo, tako da ne vem, ce splaca truditi. Preprican sem,
da bi na koncu eni trdili, da sedaj Andrej mora biti burek on bi pa vedno
nasel kaksne luknje in se temu izmikal...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist