[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sre Jun 18 23:33:32 CEST 1997

Renato Lukac wrote:
> odvisno od slusateljev in njihovega predznanja; bojim se da bo lahko
> heterogena mesanica in s takimi mesanicami je zelo tezko celo z
> racunalniskimi simulacijami kaj narediti (iz prakse govorim) kaj sele v
> zivo z ljudmi (tudi iz prakse). Ce se vam dva sibka zgubita bo vecja skoda
> kot ce dva profija nafilate do zob, ostali pa pa be.

While at it.. na kaksno populacijo slusateljev pa sploh ciljate? Na
ljudi, ki jih to tudi osebno zanima, ali na ljudi, ki bodo kriz dobili
na ramena s strani ravnateljev?:)

Jaz sem namrec bolj ciljal na drugo, mucenisko, skupino:) Ne vem zakaj,
vendar imam ze ves cas obcutek, da bo teh vec.

> hmmmmmmmm zanimivi izziv:)
> Ales mi bos pomagal?
> Sicer ne maram burek-a.... pa vseeno zanimivo.

Ce vam to rata spravit skupaj, boste dobili kot slusatelja tudi en
burek, ki se temu se ni posteno posvetil;)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist