[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Pon Jun 2 14:19:45 CEST 1997

On Mon, 2 Jun 1997, Andrej Presern wrote:

[...]
> Hm. Sploh ne. Treba je poudariti superiornost linuxa nad windows
> 'delovnimi postajami'.
[...]
> Dokler se zadeve ne loti nekdo izkljucno s komercialnim pristopom, bo
> to, kar je sedaj na listi, ostalo navadno kvakanje
[...]
> Projekt, na katerega se krene z racunanjem na dobro voljo kopice
> zanesenjakov, ne more uspeti in ne bo podprt nikjer. Dokler nekoga ne
> veze pogodba na doloceno delo, se lahko ta prakticno kadarkoli odloci,
> da se iz razlicnih razlogov 'tega ne gre vec',
[...]
Tocno tako. Andrej je osvetlil problematiko s prave strani.
Tudi jaz sem vcaraj premisljaval: 'Pa zakaj bi se mucil, ce mi ni treba?
Sem fizik, imam svoje delo, ki mi tako zastaja, pri nas je zadeva resena,
kaj se rabim delati zdaj reklamo? Ce zelijo NT-je pa jih naj imajo.' Edino
pogodba bi me lahko zavezala...
Marsikaj je Andrej v tem, sicer daljsem mailu, zelo dobro definiral.

> lahko tezave resijo tudi zvecer ob pivu. Torej 'biti tam' je prva stvar,
> ki jo boste morali urediti, ce boste hoteli konkurirati. To pelje v
> postavljanje lokalnih (ali vsaj semi-lokalnih) postojank s pogodbeno
> vezanimi ljudmi na voljo, ki bodo ob nujnih primerih prekinili vse kar
> delajo in odsli na pomoc.
[...]
Jaz sem vedno povdarjal, da je NUJNO potrebno imeti nekoga, na koga se
lahko obrnes pri upravljanju Linux-streznika, vsaj preko Emaila. Nekaj
casa se to lahko dela za hobi, potem pa bo vsakemu dovolj. Torej je
Andrejev sklep pravilen.

> Pametno alternativo temu bi morda lahko predstavljalo le izobrazevanje
> skupine dijakov s posameznih sol, ki bi namesto uciteljev prevzeli
jaz sem odlocno proti temu, da dijaki upravljajo take sisteme; niso dovolj
zreli (psihicno), niso sluzbeno vezani (ne cutijo odgovornosti) in nasploh
se prevec menjavajo; marsikaj jim lahko prepustimo, toda NE root gesla na
strezniku v soli.

BTW: Potem bodo ucitelji izpadli kot se bolj nesposobni kot v primeru, da
jim neka zunanja firma to dela (pred kolegi in javnostjo); Zakaj pa ne bi?
ce so (smo)? Torej so bodo temu upirali!

lp ,lr

         ,'~`.                                             \\|//
|Renato Lukac        ** * **  | Email: renato na s-gms.ms.edus.si            |
|Gimnazija M.Sobota   G M S   | WWW:   http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija           *******  | Tel.:  + 386 / (0)69 / 38-260-106         |
|    .oooO       Window$ is living proof of Murphy's Law       Oooo.      |
|    (   )   Oooo.LINUX-The choice of a GNU generation .oooO   (   )      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist