[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Matej Pfajfar badbytes na writeme.com
Sre Jun 18 13:06:26 CEST 1997

Mah, ce se spomnim casov (se ni tako dolgo tega :-), ko sem bil se
newbie ... V bistvu nisem poznal nikogar, ki bi se na linux vsaj malo
spoznal, tako da sem bil prisiljen, da sem stvari sam prebiral in se tudi
navadil na veliko poglabljati v HOWTOje, FAQ, man ...
Ampak zacetniku je treba vseeno mal pomagat. Kako pa naj clovk npr. sam
pride do tega, da je login message v /etc/issue al pa da obstaja biff al
kaj takega ... Saj se potem vsak navadi, da najprej prebere dokumentacijo
pa sele pol vprasa na listo al pa na #linux ..
badbytes

************* I was an atheist until I realised I was GOD . ******************
Matej Pfajfar     |  <badbytes na writeme.com>  | PGP public key :              |
Cankarjeva 18     |  <badbytes na hotmail.com>  |                               |
4240 Radovljica   |                          |http://www2.arnes.si/~ssdmpfaj/|
SLOVENIA          |  tel. +386 (0)64 715529  |mykey.asc                      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist