[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jun 18 12:53:19 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 18 Jun 1997, David Klasinc wrote:

> *ARGH* I hate non-line wrapping mailers!!!! ;>

Mee too.

> Anyway... Se nekako strinjam s tabo... Samo vseeno ce enkomu takoj zatezis
> RTFM al pa kaj podobnega... Je nekako tako, da vecina ljudi rece mah u
> tri... pa tale linux, noben noce nic pomagat, kaj bom jaz to nucal.. gremo
> nazaj v ALT-F4....

Eh, saj ne recem. Ampak takemu, ki bo v prvem trenutku slabosti pritisnil
'ALT-F4' (kaj pravzaprav to je?), tudi lepo slovensko napisan HOWTO o
razpakiravanju .rpm-jev ne bo nic pomagal. Po drugi strani pa tisti, ki
je spraseval o .rpm-jih (se ne spomnim vec njegovega imena), ze ima
instaliran Linux in octino zna uporabljati osnovne ukaze kot so cp, ls,
... in menim, da je eno od osnovnih poslanstev Lugosa tudi to, da dopove
uporabnikom, da tudi 'man' in 'zcat ..... | less' spadata med osnovne
ukaze (tega drugega jaz dostikrat uporabljam, ko hocem prebrat kaksen
...HOWTO.gz). No, ali pak 'xman' in 'xless', ce komu to bolj odgovarja.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist