[ LUGOS ] Jezik [OFF-TOPIC <- kam je odsla Slovenscina?)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 30 20:12:49 CEST 1997

On Mon, 30 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Oh, daj ne pisi bedarij. Nikogar na tej listi ne moti, ce ti morda nisi
> visok vsaj 180 cm, nimas svetlih las ... Marsikoga pa bi motilo, ce bi
> svoje prispevke sem pisal v le tebi in pescici tvojih prijateljev
> razumljivi latovscini. Eno izmed osnovnih pravil komunikacije med ljudmi

*agree* Mene moti, pa ceprav sem zasledil le neke cudne verzije
ljubljanskega tech slenga, ki mi je bil sicer na pol znan, ampak sem se
moral vseeno pomatrat da sem prebral zadeve...

 Nic ne recem tudi meni kdaj pa kdaj uide kaka beseda ali dve... Pa se to
je po vecini anglescina, ker vec kot 50% na dan govorim anglesko...

Jaz sem tudi proti temu, da bi tak folk zmetali dol z liste... Po mojem bi
bilo enostavneje ignorirat take ljudi... Kaj mu bo lista, ce ne dobi
nobenega koristnega nasveta, ko je v tezavah? Oz, kaj ji bo lista... ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist