[ LUGOS ] rpm

Uros Indihar indy na kibla.org
Sre Jun 18 04:48:22 CEST 1997

> Ja pismo...man rpm ane :) potem pa samo kurzorja za gor pa dol uporabljaj pa
> ti bo slo prek oci in prek anglesko-slovenskega slovarja (ta naj bi se po
>mojem ze moral nahajati nekje v tvojih mozganih)vse samo v mozgane in to
>bos potem lahko prakticiral (z rokami, ki so v tem primeru v bistvu
>nekaksen podaljsek mozganov).
>
> PS: Ljudje bozji :) malo iznajdljivosti vam ne bo skodilo :)

Zakj sploh potrebujemo listo. Saj vse vedno pise v manih in howtojih in
knjigah. Ko si ti prvic instaliral kaksno stvar tudi nisi imel nobene
ideje kaj je kaj in ti je kaksnakoli korist pomagala.

Torej rpm instaliras z

rpm -i ime.rpm

ce je .src.rpm

rpm --rebuild ime.src.rpm

ce hoces samo upgreadat

rpm -U .rpm

Drugace pa imas tudi pod Xsih program glint, ki to dela z misjo.

Mislim, da sva za odgovor porabila cisto enako casa.

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist