[ LUGOS ] rpm

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Tor Jun 17 23:54:41 CEST 1997

Yo!

----------
> From: Rok Bajec <Rok.Bajec na guest.arnes.si>
> To: lugos-list na lugos.si
> Subject: [ LUGOS ] rpm
> Date: torek, 17. junij 1997 21:49
>
> Imam en problem. Ne vem kako naj instaliram datoteko *.rpm. Uporabljam
> Red Hat. Kako naj instaliram to, in kje se mi ta instaliran program
> pojavi (da ga bom vedel zagnat).

Ja pismo...man rpm ane :) potem pa samo kurzorja za gor pa dol uporabljaj pa ti bo slo prek oci in prek anglesko-slovenskega slovarja (ta naj bi se po mojem ze moral nahajati nekje v tvojih mozganih)vse samo v mozgane in to bos potem lahko prakticiral (z rokami, ki so v tem primeru v bistvu nekaksen podaljsek mozganov).

PS: Ljudje bozji :) malo iznajdljivosti vam ne bo skodilo :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist