[ LUGOS ] Projekt SLO Type1 Fonti

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pon Jun 23 19:07:47 CEST 1997

Hi!

Uspel sem zbrati en kup FREE Type1 fontov, ki bi jim bilo treba se samo par
kljukic dodat, pa bi dobil "Latin2" fonte za naso uporabo (SS, CC, ZZ).

Stvar je dokaj preprosta ker kljukice so tako in tako na enih znakih v teh
fontih samo vzames "malo klukico" in jo das na malo s pa dobis s in podobno za
velike...

Fajn bi bilo ce se mi javi kaj interesentov, pa bi vsak nekaj naredil in bi
dobili eno lepo zbirko SLO fontov za StarOffice...

Sem pripravljen voditi projekt tako da potrebujem se samo prostovoljce...
Kaj pravite??

LP, Alen
---
         | Alen Salamun |   EMAIL:   snowman na hal9000.medinet.si   |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist