[ LUGOS ] [Mail Pine] Prevec poste...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 23 16:45:35 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 23 Jun 1997, David Klasinc wrote:

>  V mail folderju imam cca 1800 sporocil... zadeva se mi odpira in zapira
> nekak, tko pocasi... A se da kako 'pohitrit' zadevo? :) Hm, poleg tega, da
> vse skupaj spucam in prestavim v en drug folder :)))

Ja, no, seveda. Pine mora pac prebrati cel folder (ne samo prebrat, tudi
predelat, da ve, kje se zacke kaksen mail) in to lahko traja. Sicer pa
traja dolgu tudi, ce imas v folderju samo recimo 50 mailov, vmes pa
kaksnega, ki ima recimo za 5M attachmentov. Po moje se lahko stvar pohitri
samo, ce uporabljas hitrejsi racunalnik.

Eno off-topic vprasanje: kako ti sploh rata kaj najti v takem glomaznem
folderju? Jaz imam maile razsute v kaksnih 10 folderjev. No, imam pa
problem, da ne vem, v katerem bi doloceno sporocilo cez kaksen mesec iskal

> Ma saj vem, da je mal neumno vprasanje... :)

Enkrat sem na tej listi ze napisal, da je neumno vprasanje samo tisto, ki
ni vprasano ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist