[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Pon Jun 2 08:41:05 CEST 1997

On Sun, 1 Jun 1997, Zoran Tkavc wrote:

[...]
> - Vzdrzevanje sistema in pomoc uporabnikom
[...]
se strinjam: izobraziti in podpirati administratorje je kljucnega pomena

[...]
>   Vprasanje okoli vzdrzevanja sistema igra veliko vlogo. Windowse
> vzdrzujejo
>   po solah strokovnjaki pooblascenih velikih in majhnih (lokalnih)
> podjetij.
>   Omenjeni strokovnjaki imajo licence odlicnosti, ki tudi _veliko_
> pomenijo.
[...]

imel sem priloznost ze srecati take "vindof$ _strokovnjeke_", pa niso kaj
prida, ce nam je to kaj v spodbubo:) Tudi sama podpora po solah je zelo
klavrna, tako da ni tezko biti boljsi:)

[...]
>   Mogoce bi bila zanimiva tudi lastna distribucija linuxa, ki bi jo
>   lahko uporabili v solstvu.
[...]

kot je nekdo pozneje omenil: zmiksati in zapecti na CD:) ali pa pakete
ponujati na anonimnem ftp-ju, saj bi taki Linux-serverji bili prikljuceni
na zakupljenih vodih in to ni problem:)
Na Dunaju, kjer se nekaj delam, imamo ta problem tako resen (FTP) ali pa
preko NFS-ja:)

lp, lr

         ,'~`.                                             \\|//
|Renato Lukac        ** * **  | Email: renato na s-gms.ms.edus.si            |
|Gimnazija M.Sobota   G M S   | WWW:   http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija           *******  | Tel.:  + 386 / (0)69 / 38-260-106         |
|    .oooO       Window$ is living proof of Murphy's Law       Oooo.      |
|    (   )   Oooo.LINUX-The choice of a GNU generation .oooO   (   )      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist