[ LUGOS ] Kako dobiti "popolen" term v X??

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 23 16:08:16 CEST 1997

On Mon, 23 Jun 1997, Alen Salamun wrote:

> Kako naj dobim lepo popolen rxvt oz. xterm da bo vse tako kot da delam v linux
> consoli???? Npr. BitchX zgleda nekam "cudno" v rxvt...
Hm, meni tudi :) Mislim, da je to stvar fontov... Nisem pa preprican :)

> Pa se to...Odzadje mam black pa fg mam white x rxvt-ju...No vse je OK dok mi
> kasna aplikacija (mc ko grem ven) ne naredi bg white pa fg black ce napisem
> reset je vse spet OK samo zakaj to tak naredijo ene aplikacije???
To je pa nastavitev posameznih aplikacij... Jaz imam vse po default
nastavljeno, le terminal imam prisiljen na fg white bg black pa tudi mc
dela cisto normalno...

Aja.. se to jaz uporabljam mxterm al nekaj podobnega.... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist