[ LUGOS ] Pomoc in debate... (ali kreganje o DNS..)

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Pon Jun 23 14:34:21 CEST 1997

> Many people wrote:

[ some 4 Gb stuff deleted!!!!]

> Ales, mislim, da je taksno labeliranje masin (in ljudi, ki
> upravljajo s temi stroji) povsem neprimerno. Opozorilo se
[ bla, bla, bla.....]

Ej!

Tale kregarija okrog unega reveza, ki pac nima imena, ampak samo IP
cifro, je pa potolkla vse rekorde na tele listi!

Dejmo jo zarhivirati, dati na WWW in razstavljati kot primer, kako
v cimvec pretocenih mailov cimmanj konkretnega napisati.

Lepo prosim, DEJTE ZE MIR S TEM!
Meni se zdi, da vsi vemo kaj je kdo mislil in vsi vemo, da nihce ni Mati
Tereza in popolnoma nezmotljiv.

Cic, ki ga je tole zmotilo zato, ker je, ko je videl, da je bilo vecina
krame na to temo, enostavno zbrisal vse maile v LUGOS folderju,
in ga je nehalo zanimati, ce je bil med vsem skupaj tudi kaksen
koristem nail.

Dodatne informacije o seznamu Starilist