[ LUGOS ] [Netscape] PLug-Ins

Matej Pfajfar badbytes na writeme.com
Tor Jun 17 19:09:40 CEST 1997

Ja ampak pri pluggerju (glej moj drugi reply) le-ta sicer uporablja
zunanje programe ampak filme in to prikazuje v netscapovem oknu kot
plugin.
badbytes

I was an atheist until I realised I was GOD .
Matej Pfajfar <badbytes na writeme.com>
<badbytes na hotmail.com> <Matej.Pfajfar na guest.arnes.si>
My PGP public key is available at http://www2.arnes.si/~ssdmpfaj/mykey.asc

On Tue, 17 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

[snip]
> Hja, odvisno, kaj ti pojmujes pod 'plugin'. Jaz pojmujem pod 'plugin'
> programe, ki tecejo kar znotraj glavnega okna. Takih pa, se bojim, za
> Netscaerror za Unixe ni prav dosti. Ce pa mislis na programe, ki jih lahko
> Netscaerror pozene, potem jih je pa kar dosti. Med drugimi tudi xanim ...
[snip]

Dodatne informacije o seznamu Starilist