[ LUGOS ] [Netscape] PLug-Ins

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jun 17 18:37:11 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 17 Jun 1997, David Klasinc wrote:

>  Hm, Ali je kje kak movie player plugin za Netscaoppe? Ki je narejen tudi
> za linux? Tam na netscape siteu, nisem nasel nic, vse je samo za neke
> winedoze... Lamersko...
>
>  Zdaj transferam Xanim, a se da to ponucat kot plugin? :)

Hja, odvisno, kaj ti pojmujes pod 'plugin'. Jaz pojmujem pod 'plugin'
programe, ki tecejo kar znotraj glavnega okna. Takih pa, se bojim, za
Netscaerror za Unixe ni prav dosti. Ce pa mislis na programe, ki jih lahko
Netscaerror pozene, potem jih je pa kar dosti. Med drugimi tudi xanim ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist