[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje, ... [verjetno daljsi tekst]

Jure Koren Jure.Koren na guest.arnes.si
Čet Jun 19 17:34:46 CEST 1997

Matjaz Godec wrote:
> "Windows guru". Se vedno pa je vse preveckraten odgovor takih gurujev:
> "Zinstalirajmo Windowse na novo pa bo".Tole sem tudi jaz prakticiral, in deluje... Zinstaliras na novo,
pa je... Potem sem ugotovil da se da linux precej hitreje
zinstalirat na novo, potem pa se nekaj lepsega... Linuxa sploh
ni treba zinstalirat na novo :) In ce se "windowsi pokvarjo"
in "zgine tistih par datotek tipa .doc" se noben ne sekira...

In ko pride v soli deklica z napisano raziskovalno nalogo na
disketi in jo poskusi natisnit in potem prezgodaj potegne disketo
iz disketnika in jo tam cakajo samo se kvadratki in se ne da nic
vec pomagat, potem se pa profesor za racunalnistvo ne vprasa, ce
obstaja kaksna boljsa resitev... Ne... "Tehnika se ni popolna,"
mirno rece, in deklica se enkrat natipka nalogo.

lp,

					Jure

P.S. Se nekaj je bilo receno o linuxu in razmisljanju s svojo
glavo... Ce je kdo ze bral Orwellovo knjigo 1984 si z malo
domisljije lahko predstavlja M$ v vlogi velikega brata. Tudi
za to gre tukaj... Saj ste ze slisali kaj vse microsoft zve,
ko mu posljete online registration...

Dodatne informacije o seznamu Starilist