[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje, ... [verjetno daljsi tekst]

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Jun 19 10:51:14 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Darko Bulat wrote:

> Dragi Marko!
>
> Razlika med Winsuxi in Linuxom je (tudi) v tem, da za slednjim ni
> podjetja, ki je v stanju zbobnati 200 MIL. USD samo za reklamo.

MS je sicer objavil 500 MIO USD kampanjo samo za Windows 95, tako da
mislim da so cifre se nekajkrat vecje.

Reklama pa je po mojem tudi res edini manjko Linuxa.

> Na Linux podrocju je vecji del vsega nastalo kot posledica
> entuziazma in prostovoljnega dela. Kdor si zeli "butel-free"

Pravzaprav je uspesnost Linuxa bolj posledica Linusove odlocitve, da
uporabi GPL GNU licenco za kernel, kot cesarkoli drugega. Orodja, ki so v
vecini sestavni del vseh distribucij pa so orodja, nastala zaradi slabega
softwareja raznih unix vendorjev. Za kompleten opis je dobro pogledati
zgodovino in cilje FSF (Free Software Foundation) na njihovem home pageju.

> operacijski sistem pa bo sel na Winsuxe. Tisti, ki mu ukaz
> "man man" in iskanje po FAQujih ne predstavlja problem bo pa
> sel tudi na kaksen drug OS, mogoce celo na Linux. Pricakovati,
> da se bo Linux srenja obnasala do "newcomerjev" tako, kot so
> "newcomerji" razvajeni/navajeni na Winsux okolju je pa povsem

Ne vem, od kod se je vzela ideja, da je Windowsih vse tako lahko. Sam
nonstop dobivam trivialna vprasanja od Windows uporabnikov (ne glede na to
ali je uporabljena Slovenska ali Angleska verzija). Razlika je pac v tem,
da Windowsi pridejo s vsakim racunalnikom in da se za vsakim vogalom najde
"Windows guru". Se vedno pa je vse preveckraten odgovor takih gurujev:
"Zinstalirajmo Windowse na novo pa bo".

> neutemeljeno. Ali je to slabo ali dobro za Linux, ne vem, je
> pa dejstvo, da se meni osebno vec ne ljubi stotic odgovarjati
> na vprasanja o DNSu, usklajevanju casa (NTPu), TCP/IPu, itd.
> In (zal) nisem edini..

Ki jih postavljajo tudi uporabniki NTjev (kot "resnega" OS), ki se
spravijo pocet taksne stvari.

Dajmo se za kaksno leto sprijaznit z dejstvom, da se Linux se pac ni
spustil na nivo enostavnega desktop sistema. Linux je izvrsten za
serverje in podobno ter za desktop v okoljih, kjer si lahko privoscijo
sistemskega administratorja z dovolj znanja, da uporabnikom lepo porihta
okolje. V domacem okolju je se vedno samo za znalce oziroma tiste ki so
pripravljeni vloziti nekaj casa v branje navodil.

Zato pa so firme kot sta RedHat in Caldera naredili korake v smeri
enostavnosti tudi za "koncnega neukega kupca". Samo te stvari potem
stanejo nekaj vec, tukaj pa vecina "pravovernih Linux uporabnikov" plane v
zrak, ces kaj bi to, saj je Linux zastonj. (Ha, Ha, ocitno ne placujejo
Internet povezave).

> Lep pozdrav!
> Darko
>
> P.S. Vabilo, da zaposlim Linux guruja se vedno velja. :)

Izgleda, da jih ni toliko na Kranjskem. Sem pricakoval, da se jih bo vsaj
kaksnih 200 javilo ze na prvo omembo:)).

BTW: O koliko $$$ se tukaj govori ?

				gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist