[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Tor Jun 17 18:51:49 CEST 1997

hi!

Ze pred nekaj casa je nekdo vprasal, ce je mozno 'cross-mailanje'
z liste LUGOS z nekom z Zavoda za solstvo in to pot bom poskusil z
g.J.Cacem, katerega lepo prosim, da nam pomaga pri izvedbi projekta
postavitve niza LINUX streznikov in usposabljanju uciteljev za ta namen.

Pred dvema tednoma sem povprasal g.J.Caca z Zavoda za solstvo kako je
z moznostjo Linux-seminarjev in tule je kratko porocilo.

Prvi odgovor na moje vprasanje/pobudo je bilo nekaj vprasanj: kaksna
podpora bi to naj bila, kake aktivnosti bi  naj tekle, koliko uporabnikov
se je na Lugos ze oglasilo, od kod so, kake so zelje etc. Skratka:
spodbudno, saj to kaze na interes - na zanimanje po podrobnostih.

Sledilo je meni znano pojasnilo, da so serverji na solah kot tudi do
sedaj predvideni Windows NT Server in Novell Netware (kot tudi pise v
natecaju za sofinanciranje strojne opreme. Torej tukaj, razen ce sola
samam kaj ne pokrene, zgleda slabo.

Glede samega izobrazevanja pa je malo boljse: katalog izobrazevanj je ze
izsel in nas seveda ni notri, ker se nismo prijavili na javni razpis,
lahko pa bi se eksperimentalno vkljucili v okvir kakega prijavljenega
programa, pri cemer lahko pricakujemo tezave, ker pac stvari nismo
pravocasno prijavili in uredili.

Poskusam sestaviti tale program in mojo zasnovo lahko najdete na:
http://www.s-gms.ms.edus.si/slinuxd.html

Prosim vas, da sodelujete s konkretnimi predlogi, popravki besedil,
idejami etc. To je samo okvirna razdelitev po elementih, ki jih taki
program mora vsebovati.

lp ,lr

        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |