[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Marjan Savli marjan.savli na uessko.sigov.mail.si
Ned Jun 1 20:04:28 CEST 1997

>odlocitev, da bodo po solah kot Internet-serverji NT-ji :-( Ves kako je po solah: to smo neki skolniki, ki drugo ne > vemo kot klikati z misko, koliko pa stane in ce sploh kaj dela pa niti ni tako pomembno :-/

Hja.. Kolikor vem, je Microsoft Slovenija naredil dobro potezo pred
kakima dvema letoma, ko je podaril 100 kopij NT-jev 3.5. Sprva so jim
delali saro. KSS je izvedel za to "saro" in je naslovil prosnjo do Caca,
pa ni nikoli dobil odgovora. Sedaj pa jim jih je skoraj /ce ne ze/
zmanjkalo. Torej bodo morali kupiti Upgrade na 4.0, potem še vse
servise... Pa še za vse nove licence bodo moraliposkrbeti. Ce hocemo
nekaj narediti na podrocju linuxa v SLO, moramo priti v to solsko sfero.

Res mogoce najbolje tako, da predlagamo drzavi projekt - izobrazevanja o
Linuxu in postavljanje streznika, ki bi stal toliko in toliko, tega
pozegnamo in posljemo. Seveda bi morali omeniti notri se kake fante, ki
bi bili pripravljeni servisirati te masine, ko bi slo kaj narobe
/support/, pa obcasna predavanja za bolj uka zeljne. Seveda bi morala
biti prilozena tudi cenovna primerjava med HW NT in Linux streznikom, SW
za oba, support za oba, izobrazevanja pa bi bilo verjetno tukaj vec.

Gledam kako dela CVI /Center vlade za informatiko/. Oni server sami
postavljajo, potem pa popolnoma delujocega pripeljejo in v enem ali max
dveh dnevih /morebiten prenos aplikacij/ postavijo.
Mogoce bi lahko v sodelovanju z Cacem naredili kar nekaksen "instant
server". /Ne poznam dobro tehnologije in naj mi vec vedni odpuste/. Se
pravi server, ki bi ga recimo en fant postavil in bi imel vse, kar sole
potrebujejo. Tega bi se potem "nekako kopiralo" na vse ostale serverje
in "standard" bi se s tem uvedel. Na izobrazevanju pa bi naredili ravno
takega, le da bi tega imel tecajnik potem zase ali pa bi ga zbrisal, ker
bo ravno takega potem dobil.

Ne smemo pozabiti tega, da mora MSS ali Zavod za solstvo /se vedno ne
vem kaj kateri dela/ dati pike za tak tecaj, da potem sploh ravnatelji
pustijo svoje ucitelje na ta tecaj... Tecaji so za sole tudi strosek,
ker se dobije dnevnice, kilometrine, skratka niso poceni.
Lepo bi bilo, ce bi skupaj pogruntali kako zmanjsati bivalne stroske...
Sicer pa kaj bi to. Saj tako placa drzava... :-)

... in to se predno se zakljuci izdelava proracuna. Rok pa je blizu..
Koliko so dalec pa na MSSju pa ne vem. Cac bi vedel, Mogoce tudi Jaka,
ko je ze na ARNESu...

LP, Majan

Dodatne informacije o seznamu Starilist