[ LUGOS ] pop3 client

Matej Pfajfar badbytes na writeme.com
Tor Jun 17 10:30:46 CEST 1997

Matej Pfajfar <badbytes na writeme.com>
<badbytes na hotmail.com> <Matej.Pfajfar na guest.arnes.si>
My PGP public key is available at : http://www2.arnes.si/~ssdmpfaj/mykey.asc .

On Mon, 16 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Jaz sem svoje case uspel prepricati sendmail, da je to delal (zdi se mi,
> da je bilo to v casih 8.6.x ali nekaj takega). Ampak sedaj enaka finta ne
> vzge vec, so ocitno spremenili format konfiguracijske datoteke. Z m4 se mi
> pa se ni dalo igrat.

Ja, seveda se da, ampak originalna verzija pine tega zaradi varnosti ne
dovoli. Je pa pine napisan tako, da to omogoca (zaradi portov za Mac in
Winse). Najbolje je, ce popravis datoteko init.c. Saj bos videl kaj,
je vse lepo komentirano. Vse kar moras narediti je, da namesto 0 vpises 1.

badbytes

Dodatne informacije o seznamu Starilist