[ LUGOS ] printing in linux

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jun 24 17:25:22 CEST 1997

On Tue, 24 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Jaz imam enega LJ5L. Namesto da bi si instaliral APS, sem si naredil nekaj
> tiskalniskih servisov, privzeto pa je, da tiskam PS. Potem lpd poklice
> ustrezen filter (ki je kar skripta, ki klice ustrezne programe, recimo gs
> ali pa dvips ...). Torej ps datoteke tiskam z 'lpr file.ps', tekstne
> datoteke pa recimo z 'lpr -Ptext file.txt'.
>
> Ce ima kdo kaj izkusenj z APS pa naj kar napise.

Jaz uporabljam zadevo, ki se ji rece magicfilter, ampak kratica APS mi ni
znana. Morda gre za isto zadevo ali pa tudi ne. Vsekakor pa "moj"
magicfilter odlicno dela, imas samo eno vrsto in posiljas gor, ASCII, PCL,
PS, DVI,... in se vse v redu naprinta. Vse to dela tudi pri remote
printanju in celo iz wintendo masin preko sambe. Tudi instalacija je sila
preprosta na BSD like sistemih. Na SYSV sistemih (npr. HP-UX) je
potrebnega nekaj vec copranja, ampak na koncu pravtako dobro dela.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist