[ LUGOS ] printing in linux

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jun 24 16:23:26 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 24 Jun 1997, Matej Pfajfar wrote:

> Hmm .. ze delam na tem.
> Ampak se zmeraj ostane problem, kako printati na BJC4100 v Linuxu.
> Instaliral sem tudi APS Magicfilter pa se zmeraj ne dela ..

Jaz imam enega LJ5L. Namesto da bi si instaliral APS, sem si naredil nekaj
tiskalniskih servisov, privzeto pa je, da tiskam PS. Potem lpd poklice
ustrezen filter (ki je kar skripta, ki klice ustrezne programe, recimo gs
ali pa dvips ...). Torej ps datoteke tiskam z 'lpr file.ps', tekstne
datoteke pa recimo z 'lpr -Ptext file.txt'.

Ce ima kdo kaj izkusenj z APS pa naj kar napise.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist