[ LUGOS ] Re: X emulacija [Off-Topic]

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Jun 30 00:51:19 CEST 1997

On Mon, 30 Jun 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!
>
> Ja pa kaj bos se prjavu?!?!?! Kaj te briga kaj jest uporabljam, kako in
> zakaj...to je moja stvar...tut moja stvar je ce pisem v Lugos listo...in
> ce mas ti kej pametnga za povedat pol mi odgovor na vprasanje al pa sploh
> ne odgovarjej....
>
> PS: mislm s takimi odgovori nikamor ne pridemo. ce hoces odogovor na
> vprasanje ki je blo zastavljeno, ce pa ne pa raje ne pisi lahko pa si
> zarad mene mislis o meni kar hoces...

Se strinjam imam pa se eno prosnjo.
A bi lahko na tej listi pocasi zaceli uporalbjati Slovenscino. Sam imam ze
kar tezave z razumavanjem slengov in lokalizmov (tezko recem narecij, ker
to ni to).

Samo predlog :))

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist