[ LUGOS ] Re: X emulacija [Off-Topic]

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pon Jun 30 01:10:31 CEST 1997

Yo!

On Sun, 29 Jun 1997, Leon Kukovec wrote:

> Zakaj uporabljat X-Emulacije ce lahko delas vse v Xwinsih :) Linux
> instaliraj :)))...ce pa ti ni ..pa mislim da skor nimas kaj iskat na Lugos
> listi :)

Ja pa kaj bos se prjavu?!?!?! Kaj te briga kaj jest uporabljam, kako in
zakaj...to je moja stvar...tut moja stvar je ce pisem v Lugos listo...in
ce mas ti kej pametnga za povedat pol mi odgovor na vprasanje al pa sploh
ne odgovarjej....

PS: mislm s takimi odgovori nikamor ne pridemo. ce hoces odogovor na
vprasanje ki je blo zastavljeno, ce pa ne pa raje ne pisi lahko pa si
zarad mene mislis o meni kar hoces...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist