[ LUGOS ] printing in linux

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jun 24 15:45:40 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 24 Jun 1997, Jaka Mele wrote:

> Hmm. Probaj si pobrati prijavnico v pdf formatu in adobe acrobat. Verjetno
> bo tam lazje? :)

Zelo dvomim, razen ce ne bo Acrobat za Winschrott (kar pa jaz na tej listi
raje ne bi propagiral :-).

Ja, odgovor na osnovno vprasanje je: rabis en prevajalnik PS->(kar koli ze
tvoj BJC4100 govori). Ghostscript je ena taka zival (v mojih verzijah zna
bjc600 in bjc800).

http://www.cs.wisc.edu/~ghost/

Peace!
  Mkx