[ LUGOS ] moduli

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jun 24 15:40:14 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 24 Jun 1997, David Klasinc wrote:

>  Zakaj ga nebi smel? *scratch* Jaz sem vedno instaliral ko so bili moduli
> nalozeni... pa ni bilo nikoli problemov... *shrug* Saj se modul tako ali
> tako nalozi v pomnilnik, right? Potem ga lahko pobrises... problem
> nastane, ce hoces modul ponovno nalozit, in ga ni nikjer...
>
>  No ja mogoce se motim... :) Nisem sel preverjat te teorije... :)

Jaz tudi pri modulih tega se nisem izvajal, pri ostalih programih gre pa
takole: recimo, da poganjas program 'foo'. Pa bi med tem rad naredil
recimo 'cp foo.new foo'. V tem primeru ti bo 'cp' javil nekaj na temo 'foo
allready in use' (pisem po spominu) in bo operacija enostavno propadla.
Lahko pa naredis 'mv foo foo.old; cp foo.new foo'. Torej, ko enkrat stvar
tece, so inodi zaklenjeni (ne mores po njih pisat, ne mores fajla
brisati). Lahko pa spremenis ime, saj to razporeda po inodih nic ne moti.
Dokler je destination na istem fs jasno.

To obnasanje sem opazil pri obicajnih datotekah in se komplikacijam z
moduli raje izognem (ceprav so manevri morda nepotrebni; ne bi rad
potrebnosti ugotavljal s kaksnim grdim crashem).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist