[ LUGOS ] Kak zdaj RedHat na 4.2 in 4.1??

Matija Grabnar matija.grabnar na k2.net
Pon Jun 9 12:07:48 CEST 1997

Alen Salamun wrote:

> Hi!
>
> Ker je to zdaj moj prvic da naj bi RedHat iz 4.1 na 4.2 dal me zanima kaj naj
> zdaj naredim??? Kak naj zdaj to upgradam razen da rocno vsak paket posebej
> instaliram novi...

Enostavno: Das 4.2 CD v masino, das floppy od 4.2 v masino
(tako, kot ce bi hotel 4.2 postaviti na svezo masino).
Ko te vprasa ali instaliras ali upgradeas, reces upgrade.
Gres na kavo.
Ko prides nazaj, je masina na 4.2
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist