[ LUGOS ] God is real unless declared Integer...

Uros Varcko uros.vracko na mais.si
Sre Jul 23 22:16:38 CEST 1997

Matija Grabnar wrote:

> Hja, ce se ti gre za izpois, lahko uporabis printf ali sprintf
> printf "%d",$i;
> --

Zal ne gre samo za izpis, ampak zapis v bazo, kjer je polje definirano
kot integer. Zadevo sem sicer ze postimal (spremenil polje v bazi),
vseeno hvala za odgovor...

Pa se tole... S sendmailom je prav tako moce varno posiljati podatke,
prodobljene z weba, potrebno je le vgraditi potrebno varnost. Na kratko
le dva nasveta:

 1. sendmail naj bo klican s argumenti -t -n -io
 2. relevantno vsebino polj, ki jih dobimo iz obrazca na webu,
testiramo,
    da ne vsebuje nedovoljenih znakov (predvsem ;). Ce jih,
poslane          podatke zavrnemo

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist