[ LUGOS ] God is real unless declared Integer...

Matija Grabnar matija.grabnar na k2.net
Sre Jul 23 11:37:20 CEST 1997

Uros Vracko wrote:
> Hja, vse lepo in prav. Vendar pa v primeru, da je stevilka npr.
> 1.000.000 (v skripto pa jo dobim iz web strani), jo PERL tudi z int
> funkcijo interpretira kot 1.e+6. Ce je ta stevilka 1.000.001, je vse v
> redu (dobim ustrezen integer)...
Hja, ce se ti gre za izpois, lahko uporabis printf ali sprintf
printf "%d",$i;
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist