[ LUGOS ] fvwm & ezppp

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Sre Jul 16 13:52:20 CEST 1997

Hojla!

Imam dva problema:

Naprej eden s fvwm.
Moj pager ima 4 desktope(Misc,Maker,Mail,Matlab) po 9
ekranov(3x3). Ne vem ce so izrazi pravilni, upam pa da se da
razbrati kaj je kaj.

Kaksen ukaz(funkcijo?) naj napisem v .fvwmrc da bi se postavil
na Misc, srednji levi ekran in mi tam odprl Netscape?

Poskusil sem takole:

Function "Netskejp"
	Desk	"I"	0 0
	Exec	"I"	/usr/netscape/netscape -geometry 631x453+0+480 &
EndFunction

Funkcija dela ce sem na kateremkoli desktopu(Misc.....) na zgornjem
levem ekranu. Skoci na Misc in odpre Netscape na x=0,y=480, torej
srednji levi ekran. Ce pa sem na katerem koli drugem ekranu, npr
srednjem (x=640,y=480), pa odpre Netscape relativno od trenutne
lokacije:
x=640+0=640
y=480+480=960

Kako naj spremenim funkcijo, tako na bo postavil Netscape glede na 0,0
ne pa trenutne koordinate?
-----
Pa se en problem z EzPPP:

Ko mu dam Connect mu ne uspe niti poslati ATZ.
Lucke na modemu sicer nekajkrat utripnejo, kot da racunalnik nekaj
poslje, vendar modem ne naredi nic. EzPPP pa napise Expecting: OK
in tudi caka.
Poskusil sem s Seyon na /dev/modem in lepo dela.
EzPPP pa ne dela ne z /dev/modem ne z /dev/cua3.
Poskusal sem s CR, LF, CR/LF pa nikakor ne dela.

Ima kdo s tem morda ze izkusnje?

Tnx!

Pjanc

Dodatne informacije o seznamu Starilist