[ LUGOS ] Xdm

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jul 15 13:48:56 CEST 1997

Howdy!

> na Red Hat-u pozenem xdm kar v /etc/rc.d/rc.local, kjer sem vpisal naslednjo
> vrstico:
>   /usr/bin/X11/xdm &
>
> inittab se nastavi avtomaticno in vsebuje:
>   # Run xdm in runlevel 5
>   x:5:respawn:/usr/bin/X11/xdm -nodaemon

V Slackware je v inittab vrstica

x1:4:wait:/etc/rc.d/rc.4

ki pozene skripto /etc/rc.d/rc.4, znotraj nje pa se pozene tudi xdm.
Seveda pa moras na zacetku inittaba povedat initu, da naj zazene nivo 4:

/\/\/\/\/\/
# Default runlevel.
# 0: system halt
# 1: single user
# 3: multiple users without X
# 4: multiple users with X
# 6: system reboot
# S: system boot

id:4:initdefault:

Zgornje oznake veljajo za Slackware, za druge sisteme pa so najbrz
druge. Velja pa isto, namrec, da moras initu povedat ustrezen run-level.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist