[ LUGOS ] X server in se kaj

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Jul 22 14:45:29 CEST 1997

On Tue, 22 Jul 1997, Jaka Mele wrote:

> Linux.Help je nekako ze leto dni mrtev, bo pa v novem Win.Iniju en mega
Ye res ze enlo leto? Huh....

> linux clanek (kar nekaj strani), ki pokriva osnove in malo kritizira Slo.
> sceno :) Ce ga ne bodo mocno cenzurirali bo zelo zanimivo branje. Bom dal
Goody! :) Lepo... Osebno mi je bil kar vsec tudi tisti clanek, ki je bil v
enem izmed zadnjih Monitorjev o Office reshitvah... Samo takih stvari je
zelooooo malo.. na zalost... sploh pa v monitorju... *bljak* *puke*

> na web ob priliki ... Ce je kdo zainteresiran da bi sestavljal en tak
> Tips'n'Tricks in s tem prisel do nekaj tisocakov na mesec lahko to
> objavimo v Win.Ini ali pa se kje drugje (za njih vem da bi bili
> zainteresirani, samo jaz ne utegnem)...
 Jaz osebno, bi nekako bil zainteresiran za to stvar, samo mi dosedanja
sluzba vzame prevec casa.. :( Ampak se mi nekako zadeve spreminjajo na
bolje, tako da bom videl kako bo s tem po dopustih... :) Hm, mogoce v
sodelovanju se s kom drugim... *scratch* Skratka bom se razmislil...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist