[ LUGOS ] X server in se kaj

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Tor Jul 22 07:49:47 CEST 1997

On Mon, 21 Jul 1997, David Klasinc wrote:

> Hm, vcasih je bila v Win.Ini rubrika linux.help tam je Jaka (upam da nisem
> ustrelil mimo) vcasih napisal kake take trike in se marsikaj drugega... Ze
> kar nekaj casa nisem bral Win.Ini tako da nevem, ce je zadeva se ziva...
> Take rubrike so ze 'newbije' zelo dobrodosle... :) Skoda ker jih ni vec...
> Mogoce bi bilo lepo vsake toliko casa malo prebrskat listo in zbrat vse
> take res uporabne namige in trike in bi se potem kje objavljala kaka Linux
> Tips'n'Tricks rubrika...

Linux.Help je nekako ze leto dni mrtev, bo pa v novem Win.Iniju en mega
linux clanek (kar nekaj strani), ki pokriva osnove in malo kritizira Slo.
sceno :) Ce ga ne bodo mocno cenzurirali bo zelo zanimivo branje. Bom dal
na web ob priliki ... Ce je kdo zainteresiran da bi sestavljal en tak
Tips'n'Tricks in s tem prisel do nekaj tisocakov na mesec lahko to
objavimo v Win.Ini ali pa se kje drugje (za njih vem da bi bili
zainteresirani, samo jaz ne utegnem)...

P.s. Zdaj pisem en clanek o OFFICIh za Linux...
     Ce se komu da naj mi napise svoja mnenja in izkusnje (privat mail).

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist