[ LUGOS ] POP oz IMAP

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jul 31 08:04:31 CEST 1997

Howdy!

> Ja, saj to mi je jasno... :) Samo ali lahko /bin/false upostevas kot
> shell... :) Kar se tice preprecevanja vstopa, bi lahko nastavil za
> shell tudi /bin/foobar :)
>
> Hm, tole handlanje je veliko lazje, ce imas kak administration utility...
> Jaz uporabljam en "admin" in ima te pop accounte ze kar 'podprte' in ti
> sam naredi account... Ne nastavi shella in vse skupaj deluje lepo... Edino
> nerodno je, ce hoce user spremeniti password... :I

Eh, to tudi ni problem. Jaz imam tukaj eno Linux masino, ki je med drugim
tudi Samba server. In imam gori kar nekaj luserjev, ki rabijo imeti
'account' samo za dostop do lastnih podrocij preko Wintendov. Ob tem imam
uvedene tudi kvote. Ampak Samba se na kvote ne ozira dokler kernel ne
prepreci nadaljnjega pisanja, luser pa ne ve, da je prisel do kvote, saj
mu samba javlja da je prosto toliko, kolikor je v resnici prostora na
disku. Zato sem naredil za login shell eno shell skripto, ki (trenutno)
nudi dve izbiri: zamenjavo gesla in ogled kvote.

Ce hoces omogociti samo zamenjavo gesla, pa das za login shell kar
/usr/bin/passwd.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist