[ LUGOS ] dva linuxa

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jul 31 08:00:19 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 30 Jul 1997, [UNKNOWN-8BIT] ga=9Aper wrote:

> na disku imam instaliran slackware in win95=20
> win se mi boota na /hda2
> slackware pa se mi je bootal na /hda7 =20
> dane s pa sem dobil OpenLinux od caldere.  med instalacijo sem mu
> definiral naj se instalira na /hda9 ker imam  na /hda8  swap particijo;
> oba uporabljata isti swap.
>=20
> slackwareza ni vec .  kako openlinux pripravim do tega  da bo njegov
> lilo bootal tudi slackware

Popravis datoteko /etc/lilo.conf, tako da bo izgledala takole nekako:

=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
# LILO configuration file
# generated by 'liloconfig'
#
# Start LILO global section
boot =3D /dev/hda
#compact        # faster, but won't work on all systems.
delay =3D 50
vga =3D normal    # force sane state
ramdisk =3D 0     # paranoia setting
# End LILO global section
# Linux bootable partition config begins
image =3D /vmlinuz
  root =3D /dev/hda7
  label =3D Caldera   # Tale bo bootal Caldera
  read-only # Non-UMSDOS filesystems should be mounted read-only for checki=
ng
image =3D /slackdisk/vmlinuz
  root =3D /dev/hda5
  label =3D Slack     # Tale bo bootal Slackware
  read-only # Non-UMSDOS filesystems should be mounted read-only for checki=
ng
# DOS bootable partition config begins
other =3D /dev/hda2
  label =3D Wintendo
  table =3D /dev/hda
# DOS bootable partition config ends
=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D

To popravis v Calderi. Pri sekciji za Slackware in Caldero moras seveda
vpisati pravilna imena datotek s kernelom (to je navadno ena izmed redkih
navadnih datotek na / , ostalo so direktoriji), pri sekciji za Slackware
pa moras spredaj pravilno napisat tudi direktorij, pod katerim lahko
dostopas do /dev/hda5. Pot v 'image =3D ...' se prebere samo ob
konfiguriranju LILOta, ne pa ob njegovem izvajanju, tako da ni vazno, da
bo, ko bo zbootan Slackware, kernel potem /vmlinuz namesto
/slackdisk/vmlinuz.

Prva moznost, ki jo imas napisano v lilo.conf je tista, ki se boota po
defaultu (v zgornjem primeru je to Caldera).

Ko popravis datoteko lilo.conf, pozenes se /sbin/lilo....

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist