[ LUGOS ] dial in+out

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Pet Jul 4 15:49:18 CEST 1997

	Hi!

> Kako naj si uredim obenem dialin in dialout linijo na enem portu?
> Rad bi namrec klical na arnes in sprejemal klice na istem modemu.
> getty v inittab torej odpade, od tukaj naprej pa mi zmanjka idej in
> znanja.

Getty v inittab prou nc ne odpade. Saj drugace ne mores imeti dial-in.
Jst uporabljam doma mgetty (za dial in in dial out) brez kakrsnih
koli posebnih trikov in posebnosti. Trorej vse kr moraz naredit
je podrobni prebrati navodila za kaksen getty. Najboljs kr mgetty.

Mgetty je dober zato, ker ne zabase serijsko linijo, ampak samo poslusa
in ce slisi zvonenje, se odzove. Ko pa kak drug program zacne uporabljati
serijsko linijo, se mgetty potuhne in pocaka da tisti program konca.
Ko 'tisti' program konca pa se mgetty ponovno zastarta ....

	feri

Dodatne informacije o seznamu Starilist