[ LUGOS ] PS

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Jul 3 22:19:32 CEST 1997

On Fri, 4 Jul 1997, Jernej Horvat wrote:

> Ze na OS/2 je bilo tiskanje htrejse ce je bilo "interrupt driven" ne
> pa "polling". V man tunelp pisejo o da " -t <TIME>"  vpliva na
 Mnjah.. Nekako so interrupti zato narejeni, dase zadeve pohitrijo... Se
hitreje je preko DMAjev....

> hitrost tiskanje. Mene osebno pa zanima kako je s EPP in ECP nacini
> delovanja vzporednega vmesnika in Linuxom.Win95 npr. prepozna ECP - a
> je zaradi tega tiska kaj hitrejsi ali pa je to cisto stvar strojne
> opreme ? Any1?

 EPP in potem se izboljsani ECP zahtevata malo drugacne kable za printer
in tudi sam printer mora podpirat EPP/ECP Zadeve naj bi bile hittrejse in
naprave, ki so prikljucene na paralel port naj bi se znale same
identificirati etc... (PLug 'n' Play press) *puke*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist