[ LUGOS ] fork + kill [WAY OFF TOPIC]

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Pet Jul 4 12:15:39 CEST 1997

On Thu, 3 Jul 1997, David Klasinc wrote:

> Mislim tale message je pa res too much off-topic....

Zakaj? Mogoce se ne nanasa neposredno na Linux, je pa tako
v povezavi s sistemskim programiranjem v unix-ih, da bolj
ne bi mogel biti.

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science