[ LUGOS ] fork + kill [WAY OFF TOPIC]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Jul 3 23:50:01 CEST 1997

On Tue, 24 Jun 1997, Gasper Fele wrote:

> Napisal sem majhen programcek, ki pobere kot argument poljuben ukaz s
> parametri
> ( npr. less blabla.txt) , se sforka in narise okence z gumbom na zaslon.
> Ob pritisku na otroka ubijem (otrok namrec izvaja ukaz), ne vem pa, kako
> naj
> ubijem starsa, ko otrok opravi z delom.
>
> Za izvajanje ukazov uporabljam execvp.

Mislim tale message je pa res too much off-topic....

*eeeek* Call the police! Mislim da sem zgresil listo....

Tole mora biti kaka lista serijskih morilcev (Serial Killers List)

*ROTFL*

Btw, za starsa.... SEKIRA! ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist