[ LUGOS ] Re:

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Jul 3 18:17:03 CEST 1997

On Thu, 3 Jul 1997, Boris Lackovic wrote:

> On Thu, 3 Jul 1997, Marko Cuk wrote:
>
> Jaz pa debian...HI
>
> Povrh vsega rad experimentiram...ham-radio...pri debianu
> dobim tudi(skoraj)vse source -- rad pacam po njih,radioamater pac.
> Trenutno delam z debian-1.2.x (tisti x je zato,ker je zelo po moje
> narejen.Vkljucno z nekaterimi popravki iz v 1.3).Ax25-utils-2.1.42,
> kernel 2.0.30 -- po ax25 (hamradio) strani upgrade na 2.1.42.
> Verjetno me veckrat vidis na lju-3 (moje pakete).

Po GNU licenci imas source za vse GNU pakete na vsaki distribuciji. (Da se
izognejo nesporazumom jih vsi vkljucijo kar ns CD, ceprav v principu to ne
bi bilo nujno). Za pakete po BSD licenci ne vem tocno ali morajo vsebovati
sourceje ali ne, za komercialne pa jih pac ni. (In glede na obseg teh
paketov sem jim za to po svoje tudi hvalezen).

BTW: Caldera OpenLinux Lite je zastonj in free redistributable, tako da
problem s komercialnostjo ni tako perec. Bolj preca je dobava, saj je v
Sloveniji trenutno na voljo samo 9 CDjev (5 pri LUGOS - Jaka Mele), 1 na
Kibli v MB in trije pri meni, za organizacije, skupine ali individualce za
posojo.

Ce obstaja kaksna organizirana skupina/organizacija (ala Kibla) lahko dobi
svoj CD, da ga clanom, zainteresiranim da v posojo ali da si le ti stvar
na licu mesta zinstalirajo.

		gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist