[ LUGOS ] Re:

Boris Lackovic s52lc na s52lc.ampr.org
Čet Jul 3 14:39:15 CEST 1997

On Thu, 3 Jul 1997, Marko Cuk wrote:

> Zakaj pa ravno debian ???
> Jest mam Caldero pa je super !!

Jaz pa debian...HI
Nisem pac navdusen nad komercialnimi distribucijami.
(a je to ostanek $$$Gates casov --ne vem,verjetno!)

Povrh vsega rad experimentiram...ham-radio...pri debianu
dobim tudi(skoraj)vse source -- rad pacam po njih,radioamater pac.
Trenutno delam z debian-1.2.x (tisti x je zato,ker je zelo po moje
narejen.Vkljucno z nekaterimi popravki iz v 1.3).Ax25-utils-2.1.42,
kernel 2.0.30 -- po ax25 (hamradio) strani upgrade na 2.1.42.
Verjetno me veckrat vidis na lju-3 (moje pakete).

Drugac pa nimam nic proti nobeni distribuciji (sto ljudi,sto cudi)
Probal sem RedHat,Slackware in sedaj Debian.Za radioamaterje (tu se malo
spoznam) PRIPOROCAM Debian.

AMPRNET: S52LC na S50ATV.SVN.EU
e-mail : s52lc na lea.hamradio.si
	 s52lc na amsat.org