PPP call back

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Pet Jan 31 17:49:07 CET 1997

On Fri, 31 Jan 1997 ciglic na iskratel.si wrote:

> ali ima kdo kaksne izkusnje z vzpostavitvijo PPP na povratni klic?

Imam nekaj uspesnih izkusenj s SLIP in CSLIP povezavami s povratnim klicem
med dvema Unixoma. Ni pa to ravno prevec podobno.

> Imam moznost dostopa na SHIVO s povartnim klicem (izvedel sem le to,
> da se autorizacija preverja po "chap" ali "pap" protokolu).

CHAP in PAP avtorizacija poteka povsem neodvisno od tipa povezave med
partnerjema in od tega, kdo je koga kam poklical ter kdo se ima za
serverja in kdo za clienta.. Zato bi najbrz morala ta avtorizacija delati
povsem nespremenjeno z direktnim ali povratnim klicem.

> Pod Win95 mi vsa stvar deluje brezhibno (izpisujeje nekaj o pozivanju,
> vzpostavitvi zveze, preverjanju autorizacije, cakanju na povratni klic,
> vzpostavitvi zveze ter ponovnemu preverjanju autorizacije).

Z win je res kriza. Tam ti sicer nekaj pise, ampak v bistvu nimas pojma,
kaj se zadaj dogaja.

> Poizkusal se z raznimi skripti za "seyon" v kombinaciji z "pppd" (vse
> zamanj). Ocitno se racunalnika nakako zmenita, da bo streznik prekinil
> zvezo in naj odejmalec caka na povratni klic.

Zakaj ne bi uporabil scripta za 'chat', ki se takorekoc standardno
uporablja poleg 'pppd'. Osnutek takega scripta bi lahko bil:

'' AT
AT ''
OK AT<init_string_za_tvoj_modem>
ABORT BUSY
ABORT 'NO CARRIER'
ABORT 'Se ostala mozna sporocila, ko je treba vse skupaj prekiniti'
OK ATDT<tel.stevilka>
CONNECT ''
'<serverjev_prompt>' 'prijava/identifikacija'
'<serverjev_prompt>' 'avtorizacija'
'<serverjev_prompt>' 'zahteva po povratnem klicu'
'' '+++'
'' 'ATH'
'OK' ''
'RING' 'ATA'

Kako tocno izgledajo posamezni prompti in ukazi, pa je pac treba vedeti na
konkretnem primeru. chat-u je treba dolociti tudi primeren timeout, da ne
bo obupal ob pricakovanju poziva (RING). In vse skupaj se zna grdo
zaplesti, ce te tu vmes poklice kdo v zivo, v trenutku, ko server prekine
povezavo in preden zacne klicati tebe, nekdo drug poklice njega ali kaksen
podoben neprijeten pripetljaj.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist