PPP call back

Zlatko Rek rek na leila.ijs.si
Pet Jan 31 08:30:40 CET 1997

Zdravo,

> ali ima kdo kaksne izkusnje z vzpostavitvijo PPP na povratni klic?
> Imam moznost dostopa na SHIVO s povartnim klicem (izvedel sem le to,
> da se autorizacija preverja po "chap" ali "pap" protokolu).
> Pod Win95 mi vsa stvar deluje brezhibno (izpisujeje nekaj o pozivanju,
> vzpostavitvi zveze, preverjanju autorizacije, cakanju na povratni klic,
> vzpostavitvi zveze ter ponovnemu preverjanju autorizacije).
> Poizkusal se z raznimi skripti za "seyon" v kombinaciji z "pppd" (vse
> zamanj). Ocitno se racunalnika nakako zmenita, da bo streznik prekinil
> [...]

Poglej v:

	ppp-2.2.0f/scripts/callback in ppp-2.2.0f/README.cbcp

Jaz sem se nekaj ukvarjal s tem, ampak nisem prisel do konca. Ce ti bo
uspelo, se priporocam ;-)

Lep pozdrav.
		Zlatko

Dr. Zlatko Rek                      |         Phone:+386 61 177 3746
Jozef Stefan Institute              |               +386 61 177 3900
National Supercomputing Centre      |         Fax:  +386 61 219 385
Jamova 39, P.O.BOX 300              |         E-mail:zlatko.rek na nsc.ijs.si
SI-1001 Ljubljana, SLOVENIA         |         http://www2.ijs.si/~rek/