Off-line news

Andrej Bagon andrej.bagon na guest.arnes.si
Tor Jan 7 02:59:03 CET 1997

Miha Tomsic Mike... wrote:

>         Hojla!
>
> Kaj je najbolj enostavna varianta postavitve news serverja, ki bo sluzil
> samo lokalno za branje newsov off-line.
> Trenutno se ubadam z INN 1.4 pa je prav hudicevo kompleksen sistem... A
> res ni nicesar enostavnega?
> Za pobirane in posiljanje poste bom nejverjetneje uporabljal suck 3.3.

jaz uporabljam tole varjanto in ne vedim kje je problem
nic lazjega za postavt...se posebno ce uporabljas suck..
pozenes tist get.news.innxmit in mas newse doma in kar si
napisal je poslano :>

> A je najbolje, da si naredim ene svoje scripte, ki bodo suckale newse in
> jih na primeren nacin shranjevale v primerne direktorije?
ne vse gre lepo in prav v ddirektorij /var/spool/news/...

> Zaenkrat sme to pocel rocno pa se mi je mocno uprlo...
>
> Pa ko smo ze pri off-line zadevah: A kdo uspesno uporablja off-line
> branje poste in posiljanje preko arnesa? Sendamil je imel probleme z RFCji...
popclient ..zraven vsake bolj nove distribucije linuxa

				Andrej