Stromarji?

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Sob Jan 4 16:16:52 CET 1997

> Router bi lahko spisal kaksen matematik in zadevo uporabil kot diplomsko
> nalogo. Naj koncno zacnejo poceti kaj uporabnega... :)

Uf...Dipolmosko? Kolikor poznam nivoje diplomskih nalog
(v globalnem gledano) ne verjamem, da bi se nekdo tako
hudo spustil v tak projekt, ker je vseeno veliko dela in
bi bilo po vsej verjetnosti bolje, ce bi bil to TIMski
projekt vsaj ene treh ljudi... Vecina ljudi si zeli
imeti diplomo v cim krajsem casu in si ne zeli narediti
cesa uporabnega. Tak je pac pogled vecine, sorry.

> Ce se mi se ni povsem utrgalo, je edini problem, da poves kje so kaksne
> povezave in kako siroke naj bodo. Naprej je pa torija grafov z utezenimi
> povezavami... oz. kaj podobnega... Pol je treba se vse skupaj prenesti v
> 2D...

Mozno...
Zadnji router, ki je zelo zablestel v tem casu je
NeuroRouter. Stvar je hudo hitra, res preseneca.
Vendar nisem dobil razsute verzije da bi si ga ogledal,
demo pa zruta kot raketa.
Mogoce obstaja kaksna teorija tudi tle,..Ali pa je to
spet lazno ime: tako kot so nad uporabo laznih imen
nagnjeni japonci, ki bodo (vsaj tako zgleda) utaknili
cip z nevroni v suslnik las - saj ne da bi opravljal
kaksno posebno nalogo, ampak samo zato, da tam je
in caka..

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist