Stromarji?

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sob Jan 4 09:19:36 CET 1997

	Hojla!

On Fri, 3 Jan 1997, Uros Platise wrote:
> ROUTER je poseben problem. Kolko je znane dobre
> teorije na tem podrocju ne vem. Knjig na to temo
> nisem veliko zasledil. Router, bi po mojem, mogli
> napisati v akademskih sferah, kot spice, ki je
> najboljsi simulator vezij v nasem osoncju. Pa se
> brezplacno se ga dobi, prav zares, kar je, gledano
> po drugi strani, zelo spodbudno.

Router bi lahko spisal kaksen matematik in zadevo uporabil kot diplomsko
nalogo. Naj koncno zacnejo poceti kaj uporabnega... :)

> Zato resno mislim, ce bi skupaj napisali SCH in
> PCB. Router bi prepustil posebnim ljudem. Tistim,
> ki so malce fanatiki (obvezno) na teorijo, ker
> tle blefirati se ne da! In ki imajo cas za to in
> seveda ustrezno znanje itn.....

Ce se mi se ni povsem utrgalo, je edini problem, da poves kje so kaksne
povezave in kako siroke naj bodo. Naprej je pa torija grafov z utezenimi
povezavami... oz. kaj podobnega... Pol je treba se vse skupaj prenesti v
2D...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist