Stromarji?

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Sob Jan 4 05:30:48 CET 1997

> ampak zivljenje je kruto.

Res je.

------cut------(nadaljuje se tema: neustreznost softwera, ki ga napise
nekdo drug, ki nima pojma, kaj je dobro in kaj se rabi)

Ravno to sem poudaril v mojem message-u, z
naslovom RESEN PROBLEM. Torej, program za SCH,
PCB, ROUTER bi si mogli napisati stromarji sami
s pomocjo strokovnjakov za svojevrstna podrocja.

Npr. program za userface naj mi napise racunalnicar,
zato pa zivi?? Kaj naj dela userface, povem jazz.
Userface mora biti hiter, ce ne dobi ustrezni brco v rt
in mars skozi okno ...:) malce kruto, ampak zalostno
je da se na tako hitrih masinah, kot vladajo sedaj,
vse tako vlece...Npr. menuji v Netskrapetu...

ROUTER je poseben problem. Kolko je znane dobre
teorije na tem podrocju ne vem. Knjig na to temo
nisem veliko zasledil. Router, bi po mojem, mogli
napisati v akademskih sferah, kot spice, ki je
najboljsi simulator vezij v nasem osoncju. Pa se
brezplacno se ga dobi, prav zares, kar je, gledano
po drugi strani, zelo spodbudno. Jazz sem npr.
svoj prvi 144 MHz oscilator + FM modulator + izhodni
PI filter + se en konc sare najprej naredil v
spice-u, potem pa mi je se v praksi zaspilalo.
Pogoj za to je bil, ker sprva se nisem imel
spektralnega analizatorja.
Rezultat: V obeh primerih dela. Na PC-u in
v resnici...Noro...

Zato resno mislim, ce bi skupaj napisali SCH in
PCB. Router bi prepustil posebnim ljudem. Tistim,
ki so malce fanatiki (obvezno) na teorijo, ker
tle blefirati se ne da! In ki imajo cas za to in
seveda ustrezno znanje itn.....

Ker grem na FE sele drugo leto ne vem, ali je
kaksen LABORATORIJ, ki se ukvarja s cim takim.
Ce se ne, bo potrebno kaj takega narediti. Bomo
videli kaj bodo prinesla leta...

Sedaj imam pa za en teden dovolj oddanih
besed blebetanja....Pa se res je...

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist